הבלוג שלנו

מוזמנים לקרוא וגם להגיב

אן מדיה

יצירת מדיה דיגיטלית

09/09/2020| זמן קריאה: 2 דקות

חוקי ברזל לאתר מוצלח שכל בעל עסק חייב לדעת

חוקי ברזל לאתר מוצלח שכל בעל עסק חייב לדעת!
הפוסט פונה לנשים וגברים כאחד.

1. קודם כל ולפני הכל, מה אתה עושה בעסק? אתה צריך לדעת בדיוק מה מאפיין אותך, שאנשים ירשמו את השירות שאתה מציע וימצאו אותך הם יגידו “אשכרה! זה בול מה שחיפשתי!”

2. למי אתה פונה? מי קהל היעד שלך?
אתה יכול להגיד כולם, אם אתה ספר אז בתכלס אין לך עדיפות, אתר מספר גברים, נשים, בוגרים וצעירים כאחד. פה – אתה פונה לכולם. אבל אם יש לך חנות שמתעסקת בשעוני יוקרה לגבר, הקהל יעד שלך שונה מאוד! אתה צריך לדעת ב-ד-י-ו-ק למי אתה פונה!

לדוגמא: אנחנו – אן מדיה, מתעסקים במיתוג ושיווק דיגיטלי לעסקים. קהל היעד שלנו הוא בעלי עסקים, קטנים וגדולים, עסקים בתחילת דרכם וכו…

3. בוא נדבר תכל’ס, זה עוד סניף – רק וירטואלי.
לדוגמא, אתה בעל חנות ובונה חנות וירטואלית, יש לך את הזמן להתעסק עם ההזמנות שמגיעות מהאתר? גם אם זה אחת בשבוע. צריך למצוא את הזמן, חנות וירטואלית זה עוד סניף או שלוחה של החנות הפיזית שלך, רק שאתה לא משלם שכירות, מים, ארנונה, חשמל וכו’. מי יודע? אולי ישתלם לך בסוף להעביר את העסק שלך לאתר באינטרנט, ולנטוש את הסניף הפיזי, תחסוך לעצמך את העלויות האלו.
כמובן שהכל תלוי בסוג העסק.

הנקודה פה היא שבמידה ואתה מתכוון למכור או לקבל לקוחות מהאתר שלך ( שזו המטרה ) כדאי שתפנה קצת זמן לזה, אפילו 20 דקות בשבוע.

אבל, אם אתה בונה אתר תדמית שמטרתו לתת ללקוחות מידע אודות העסק שלך, ולא ולמכור דרכו, אין לך התעסקות בכלל עם האתר! רק עם הלקוחות שמגיעים דרכו…

לסיכום, מה אתה עושה בעסק? למי אתה פונה? יש לך זמן לזה במידה ותמכור דרך האתר?

מעוניינים גם אתם להיכנס לליגה של הגדולים ולשווק את עצמכם באינטרנט?

אן מדיה | מיתוג דיגיטלי:
אתרנו: https://www.N-media.co.il/ ℹ️
טלפון: 052-570-3682 🤙
מייל: info@n-media.co.il 📧

שתפו את הפוסט:

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on telegram
טלגרם
Share on whatsapp
וואטסאפ

האתר נבנה על ידי אן מדיה | כל הזכויות שמורות 2020 Ⓒ